DirectX 10
Ta aktualizacja wprowadza wersje testową DX10 na wszystkie serwery. W celu aktywacji DX10 przejdź do opcji Video a następnie w zakładce "zaawansowane"zmień wersje DX10 na "DirectX10 Test". Opcje dotyczące DX10 można dowolnie zmieniać w zakładce DX10 Test. Chcemy zaznaczyć, że ta wersja DirectX 10 nie jest wersją ostateczną, jednak chcieliśmy, aby większa ilość graczy miała okazje ją przetestować aby sprawdzić jej działanie na różnych konfiguracjach sprzętowych komputerów.
Rozległe PvP
*Wszystkie twierdze mogą teraz być atakowane przez dwa obozy oblężnicze. Notka: Nie wszystkie są umieszczone na wewnętrznym dziedzińcu.
*Gildia broniąca nie utraci już punktu wskrzeszania, gdy wytrzymałość jej twierdzy spadnie poniżej 75%. Punkt zostanie utracony dopiero po zniszczeniu twierdzy.
*Obrażenia obszarowe maszyn oblężniczych zostały trochę osłabione, aby zrekompensować poprzednie zmiany. Wszystkie twierdze posiadają teraz 8 obozów oblężniczych.
Ta aktualizacja wprowadza wersje testową DX10 na wszystkie serwery. W celu aktywacji DX10 przejdź do opcji Video a następnie w zakładce "zaawansowane"zmień wersje DX10 na "DirectX10 Test". Opcje dotyczące DX10 można dowolnie zmieniać w zakładce DX10 Test. Chcemy zaznaczyć, że ta wersja DirectX 10 nie jest wersją ostateczną, jednak chcieliśmy, aby większa ilość graczy miała okazje ją przetestować aby sprawdzić jej działanie na różnych konfiguracjach sprzętowych komputerów.
Rozległe PvP
*Wszystkie twierdze mogą teraz być atakowane przez dwa obozy oblężnicze. Notka: Nie wszystkie są umieszczone na wewnętrznym dziedzińcu.
*Gildia broniąca nie utraci już punktu wskrzeszania, gdy wytrzymałość jej twierdzy spadnie poniżej 75%. Punkt zostanie utracony dopiero po zniszczeniu twierdzy.
*Obrażenia obszarowe maszyn oblężniczych zostały trochę osłabione, aby zrekompensować poprzednie zmiany. Wszystkie twierdze posiadają teraz 8 obozów oblężniczych.